آخرین اخبار
کد مطلب: 79976
عدم هماهنگي ميان متوليان فرهنگي وضع نامطلوب حجاب را بوجود آورده/برداشت‌هاي متفاوت از مقوله حجاب مانع نتيجه گيري
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1738
به گزارش سلام لردگان"امير وجداني‌نيا" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه فرهنگ‌سازي براي عفاف و حجاب هجمه‌‌اي از کار فرهنگي را مي‌طلبد، گفت: ما اطلاعات ملي، مذهبي، معرفتي و اخلاقي را در اختيار مخاطبان خود قرار نداده‌ايم و حال آنکه مي‌توان جوانان را به سمت عفاف و حجاب جذب کرد.

وي با تاکيد بر اينکه برداشت‌هاي متفاوت از مقوله حجاب در نهادهاي گوناگون از معضلات آن است، تصريح کرد: متاسفانه در حوزه فرهنگ هماهنگي‌هاي لازم بين دستگاه‌هاي متولي وجود ندارد و اين عدم هماهنگي سبب شده تا وضع نامطلوبي را شاهد باشيم.
 
معاون فرهنگي سازمان بسيج دانشجويي با بيان اينکه بايد يک مرکزي براي کنترل، حمايت و فرماندهي در مقوله حجاب به نظارت مراکز فرهنگي ايجاد شود، اظهارداشت: اگر مرکزي ايجاد شود که تمام دستگاه‌ها را با هدف مشخص هماهنگ کند، مي‌توان به وضعيت مطلوبي در مقوله حجاب و عفاف در کشور دست يافت.
 
وي با بيان اينکه بدون هماهنگي‌هاي فرهنگي و تبليغات نامناسب نمي‌توان از جامعه انتظار داشت، گفت: اگر به وضعيت سينما، هنر و رسانه‌ها نگاهي داشته باشيم، متوجه خواهيم شده که آنها در راستاي فرهنگ‌ساي موفقيت چنداني کسب نکرده‌ و نتوانستند مرجع مناسبي براي مخاطبان خود باشند.
 
وجداني‌نيا با تاکيد بر اينکه دانشگاه فضايي گلچين شده از نخبگان جامعه است، اضافه کرد: تشکل‌هاي دانشجويي به خصوص بسيج دانشجويي اقدامات زيادي را در اين راستا رقم زده‌اند که متاسفانه به دليل نبود هم‌آوايي و هماهنگي فرهنگ‌سازي صورت نگرفته است.
 

معاون فرهنگي سازمان بسيج دانشجويي در پايان خاطر نشان کرد: اميدواريم اين روزها سبب خير و بهانه‌اي براي هم آوايي و هماهنگي ميان دستگاه‌هاي ذيربط در سازماندهي عفاف و حجاب باشد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس